Samochody ciężarowe

TURDUS POWERTEC 1100 SAE 15W-40

Zaawansowany technologicznie olej silnikowy typu SHPD o obniżonej zawartości tzw. SAPS, charakteryzujący się zawartością siarki nie większą niż 0.4%, zawartością fosforu – nie większą niż 0.12% oraz zawartością popiołów siarczanowych nie przekraczającą 1%.

Zalecany szczególnie do silników ciągników siodłowych, samochodów ciężarowych, dostawczych, autobusów dalekobieżnych oraz innych pojazdów bardzo intensywnie eksploatowanych (duże przebiegi w krótkim okresie czasu), o ile producent dopuszcza stosowanie oleju tej klasy lepkościowej i jakościowej.

Aprobowany przez:

  • VOLVO VDS-4
  • Mack EO-O Premium Plus
  • Renault VI RLD-3
  • MB-Approval 228.31
  • MAN 3575
  • Cummins CES 20081
  • Deutz DQC III-10 LA

 

 

Specyfikacje, klasyfikacje:

SAE 15W-40

API CJ-4/SM 

ACEA E9

Spełnia wymagania:

  • MTU Typ 2.1
TURDUS POWERTEC 1100 SAE 15W-40

Dostępne opakowania:

Zastosowanie

Przeznaczony głównie do smarowania wysokoobciążonych silników diesla samochodów ciężarowych wyposażonych w układy oczyszczania spalin przystosowanych głównie do spełniania normy emisyjnej EURO 5 i nowszych, w których producent zaleca stosowanie oleju o jakości opartej na wymaganiach dla klasy ACEA E9.

Gwarantuje

  • doskonałe smarowanie w każdych warunkach eksploatacyjnych,
  • idealną czystość współpracujących elementów,
  • ogranicza do możliwego minimum emisji cząstek stałych z silnika,
  • spełnia wymogi co do emisji szkodliwych składników spalin, zapewniając bezpieczną pracę elementów układu wydechowego silników samochodów ciężarowych,
  • kompatybilny z silnikami przystosowanymi do spełnienia norm emisyjnych Euro 5 i nowszych,
  • standardowe interwały wymiany (w zależności od zaleceń producenta samochodu),
  • klasa lepkości SAE 15W-40 zapewnia łatwy rozruch silnika w niskich temperaturach otoczenia,
  • standardowe lub wydłużone interwały wymiany w zależności od zaleceń producenta samochodu.

Pobierz:

PDS