Oleje żeglugowe

Marinol RG Seria 20

Oleje Marionol RG 2030; 2040 przeznaczone do smarowania obiegowo-cylindrowego okrętowych silników bezwodnikowych napędu głównego i agregatów prądotwórczych, pracujących na paliwie o podwyższonej zawartości siarki do około 2%. Olej Marinol RG 2050 przeznaczony jest do smarowania cylindrów silników wodzikowych w czasie docierania oraz w warunkach eksploatacyjnych przy spalaniu paliw niskosiarkowych. Oleje Marinol RG 2030; 2040; 2050 są olejami typu TPEO (Trunk Piston Engine Oil) spełniającymi wymagania API CD.

Spełnia wymagania:

  • Pielstick
  • MAN- B&W
  • MAN Augsburg
  • New Sulzer Diesel
  • Wartsila
Marinol RG Seria 20 - image

Dostępne opakowania:

Gwarantuje

  • prawidłowe smarowanie układu cylindrowego jak i karbowodowego silników
  • doskonałą czystość silnika i ochronę przed korozją
  • zapobieganie przed powstawaniem osadów i nagarów zmniejszając zużycie silnika
  • dobre odprowadzanie ciepła
  • minimalizację ilości wytwarzanych osadów nisko i wysokotemperaturowych podczas eksploatacji w silniku
  • neutralizację kwaśnych produktów spalania paliwa
  • doskonałą ochronę przed zużyciem smarowanych powierzchni, szczególnie bardzo dobrze zabezpieczają przed scuffingiem
  • zmniejszenie ilości dolewek eksploatacyjnych

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

Rozwiń Rozwiń Zwiń Zwiń

MARINOL

RG 2030

Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt)

11.5

Wskaźnik lepkości, min

93

Temperatura płynięcia, max (ºC)

-21

Temperatura zapłonu COC, min (ºC)

230

TBN, min (mg KOH/g)

20.5

 

 

MARINOL

RG 2040

Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt)

14.5

Wskaźnik lepkości, min

96

Temperatura płynięcia, max (ºC)

-24

Temperatura zapłonu COC, min (ºC)

260

TBN, min (mg KOH/g)

20.5

 

 

MARINOL

RG 2050

Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt)

22

Wskaźnik lepkości, min

95

Temperatura płynięcia, max (ºC)

-18

Temperatura zapłonu COC, min (ºC)

260

TBN, min (mg KOH/g)

20.5