
OLEJ CYLINDROWY CL
Olej cylindrowy otrzymywany z zachowawczej przeróbki ropy naftowej, wzbogacony odpowiednio dobranym zestawem dodatków. Stosowany do cylindrów, części rozrządowych i dławic maszyn parowych, do układów obiegowych wymagających, nieemulgujących maszynowych przekładni mechanicznych oraz innych wysilonych układów wymagających oleju o wysokiej przyczepności i odporności na wodę.
Zastosowanie
Gwarantuje
- optymalną ochronę powierzchni smarowanych elementów
- bardzo dobre własności demulgujące
- zabezpieczenie przed zużyciem i wydłużenie trwałości części układów smarowanych
OLEJ CYLINDROWY CL |
30 |
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) |
21 |
Temperatura płynięcia, max (ºC) |
-12 |
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) |
290 |
Pozostałość po koksowaniu, max (%) (m/m) |
0,6 |
|
|
OLEJ CYLINDROWY CL |
45 |
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) |
36 |
Temperatura płynięcia, max (ºC) |
-9 |
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) |
300 |
Pozostałość po koksowaniu, max (%) (m/m) |
0,9 |
|
|
OLEJ CYLINDROWY CL |
55 |
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) |
54 |
Temperatura płynięcia, max (ºC) |
-9 |
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) |
290 |
Pozostałość po koksowaniu, max (%) (m/m) |
0,9 |
|
|