- Informacje podstawowe
- Specyfikacja
- Dostępne opakowania
- Zastosowanie
- Specyfikacja techniczna
- Do pobrania

Marinol RG Seria MCL
Oleje silnikowe żeglugowe Marinol RG 650, 2550, 4050, 7050, 10050 i 14050 są produkowane na bazie głęboko rafinowanych, odparafinowanych rozpuszczalnikowo i hydrorafinowanych destylatów olejowych uzyskiwanych z ropy naftowej.
Zawierają odpowiednio dobrany zestaw dodatków uszlachetniających o działaniu zobojetniajaco-dyspergującym, przeciwrdzewnym, przeciwkorozyjnym oraz przeciwzużyciowym. Oleje Marinol RG Seria MCL przeznaczone są do smarowania cylindrowego okrętowych silników wodzikowych napędu głównego.
W zależności od rodzaju produktu mogą pracować od paliw zgodnych z wymaganiami IMO 2020 o zawartości siarki poniżej 0,1% poprzez paliwo o podwyższonej zawartości siarki aż do paliw ciężkich o dużej zawartości siarki. Oleje Marinol RG 650, 2550, 4050, 7050, 10050 i 14050 są olejami typu MCL (Marine Cylinder Lubricant).
SPEŁNIA WYMAGANIA:
-
Pielstick
-
MAN- B&W
-
MAN Augsburg
-
New Sulzer Diesel (6RTA72DU)
-
WinGD
Zastosowanie
- do smarowania cylindrowego okrętowych silników wodzikowych napędu głównego
Gwarantuje
- prawidłowe smarowanie układu cylindrowego silników
- doskonałą czystość silnika i ochronę przed korozją
- zapobieganie powstawaniu osadów i nagarów zmniejszając zużycie silnika
- minimalizację ilości wytwarzanych osadów nisko i wysokotemperaturowych podczas eksploatacji w silniku
- neutralizacje kwaśnych produktów spalania paliwa
Wymagania |
Metody badań |
Jednostka |
650 |
2550 |
4050 |
7050 |
10050 |
14050 |
Lepkość kinematyczna w 100°C |
ASTM D 445 |
mm2/s |
18 |
19,5 |
19,5 |
19,5 |
19,5 |
19,5 |
Temperatura płynięcia |
ASTM D 5950 |
°C |
-18 |
-18 |
-27 |
-27 |
-27 |
-24 |
Temperatura zapłonu |
PN-EN ISO 2592 |
min |
270 |
250 |
250 |
250 |
250 |
250 |
Liczba zasadowa TBN |
PN-ISO 3771 |
mg KOH/g |
6,5 |
25 |
40 |
70 |
100 |
140 |
Wskaźnik lepkości |
ASTM D 2270 |
|
94 |
99 |
99 |
99 |
99 |
100 |
Działanie korodujące Cu, 100°C/24h |
PN-EN ISO 2160 |
stopień |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |