- Informacje podstawowe
- Specyfikacja
- Dostępne opakowania
- Zastosowanie
- Specyfikacja techniczna
- Do pobrania

TRANSMIL EXTRA XSP
Oleje przekładniowe Transmil Extra XSP są najwyższej jakości mineralnymi olejami przemysłowymi. Olej zaprojektowano w celu zapewnienia maksymalnej ochrony mechanizmu przekładni nawet w ekstremalnie trudnych warunkach smarowania olejowego.
Oleje Transmil Extra XSP wytwarzane są z wysokiej jakości głębokorafinowanych, modyfikowanych wodorem baz olejowych przy udziale specjalnych dodatków bezpopiołowych poprawiających własności: smarne, przeciwpienne, deemulgujące, przeciwdziałających micropittingowi oraz zapewniających neutralność oleju i kompatybilność oleju z materiałami uszczelnień przekładni.
Dzięki specjalnej formulacji olejów bazowych i zestawów dodatków oleje Transmil Extra XSP zapewniają w porównaniu z klasycznymi olejami przekładniowymi wykazują wyższą odporność na obciążenia termiczne, skutecznie ochronią przed korozją, nie wpływają negatywnie na sprawność filtrów oczyszczania, nawet w wilgotnych warunkach.
Oleje te są kompatybilne z metalami konstrukcyjnymi stalowymi jak i innymi stopami różnych metali.
SPECYFIKACJE, KLASYFIKACJE:
ISO VG 150-1000 • ISO- L-CKD • DIN 51517-3 (2008/11) • AGMA 9005-D94
Zastosowanie
- skrzynie przekładniowe pras w przetwórstwie tworzyw sztucznych, gumy, kauczuku.
- układy przekładniowe stosowane w przemyśle papierniczym, stalowym, naftowym, wydobywczym, tekstylnym, drzewnym i betonowym.
Gwarantuje
- przedłużoną żywotność przekładni i łożysk w zamkniętych napędach zębatych działających w warunkach ekstremalnego obciążenia, zmiennych prędkości i temperatury,
- optymalną ochronę powierzchni smarowanych elementów,
- wysokie własności przeciwpienne,
- bardzo dobre własności deemulgujące,
- stabilność hydrolityczną,
- zabezpieczenie przed zużyciem i długa trwałość części układów smarowanych.
- zmniejszenie uciążliwości i kosztów wymiany
- równe, bezproblemowe działanie w wysokich temperaturach lub w warunkach dostępu wody
- doskonałą kompatybilność z metalami miękkimi i kolorowymi.
- mniej wymian filtrów i obniżone koszty utrzymania
Wymagania |
Metody badań wg |
Jednostka |
150 |
220 |
320 |
460 |
680 |
1000 |
lepkość kinematyczna w 400C |
ASTM D-445 |
mm2/s |
153,5 |
224,7 |
322,0 |
453,1 |
646,3 |
991,9 |
lepkość kinematyczna w 1000C |
ASTM D-445 |
mm2/s |
14,7 |
18,9 |
23,7 |
29,56 |
38,43 |
54,18 |
temperatura płynięcia |
ASTM D-5950 |
0C |
-27 |
-27 |
-24 |
-21 |
-18 |
-18 |
temperatura zapłonu |
PN-EN ISO 2592 |
0C |
244 |
260 |
254 |
256 |
260 |
260 |
Własności demulgujące |
PN-86/C-04065 |
min |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
10 |
wskaźnik lepkości |
ASTM D-2270 |
|
94 |
94 |
93 |
93 |
97 |
100 |