logo

LOTOS SYNTHETIC 504/507 SAE 5W-30

LOTOS SYNTHETIC 504/507 SAE 5W-30

Syntetyczny olej silnikowy najnowszej generacji. Opracowany specjalnie do samochodów osobowych wyposażonych w silniki wysokoprężne z filtrami cząstek stałych produkcji koncernu VW, wymagających oleju spełniającego normę VW 504.00/507.00. Dopuszczalny również do stosowania w samochodach innych producentów z silnikami wysokoprężnymi wyposażonymi w układy katalityczne i filtry cząstek stałych, o ile zalecane jest stosowanie oleju klasy ACEA C3.

SPECYFIKACJE, KLASYFIKACJE:

SAE 5W-30 • ACEA C3

APROBOWANY PRZEZ:

MB-Approval 229.51

 

SPEŁNIA WYMAGANIA:

VW 504.00/507.00

Porsche C30

Zastosowanie

Opracowany specjalnie do samochodów osobowych wyposażonych w silniki wysokoprężne z filtrami cząstek stałych produkcji koncernu VW, wymagających oleju spełniającego normę VW 504.00/507.00.

Gwarantuje

●   olej syntetyczny o obniżonej zawartości SAPS – kompatybilny z filtrami cząstek stałych

● gwarantuje optymalne warunki pracy przez cały cykl życia jednostek napędowych wymagających oleju o w/w jakości OEM

● przeznaczony do stosowania na wydłużone interwały wymiany (według instrukcji obsługi samochodu),

●  rekomendowany do samochodów Volkswagen, Audi, Skoda, Seat, Mercedes-Benz, Kia, Hyundai, Subaru – do modeli, w których wymagane są w/w poziomy jakości OEM albo klasa jakości według API lub ACEA

●  rekomendowany do stosowania w okresie pogwarancyjnym w samochodach w których  stosowany był  LOTOS QUAZAR LLIII SAE 5W-30

Lp.

Wymagania

Metody badań wg

Jednostka

Wartość

1.

Lepkość kinematyczna w   temp. 100°C

ASTM D 445

mm2/s

11,3-12,5

2.

Temperatura płynięcia,   nie wyższa niż

ASTM D 97

°C

-39

3.

Temperatura zapłonu, nie   niższa niż

ASTM D 92

°C

200

4.

Wskaźnik lepkości, nie   niższy niż

ASTM D 2270

 

160

5.

Liczba zasadowa, nie   niżej niż

ASTM D 2896

mgKOH/g

6,0

6.

Popiół siarczanowy, nie   więcej niż

ASTM D 874

% (m/m)

0,8