
LOTOS ATF CVT
Wysokiej jakości syntetyczny olej przekładniowy przeznaczony do bezstopniowych przekładni automatycznych typu CVT (Continuously variable transmission) w samochodach osobowych produkowanych głównie przez producentów azjatyckich.
Zastosowanie
TOYOTA CVTF TC, TOYOTA CVTF FE, NISSAN NS-1/NS-2/NS-3, HONDA HMMF (without starting clutch), HONDA HCF2, MITSUBISHI SP-III (CVT model only), MITSUBISHI CVTF-J1, MITSUBISHI CVTF-J4/J4+, SUBARU iCVT, SUBARU iCVT FG, SUBARU ECVT, DAIHATSU AMMIX CVT DC/DFC, DAIHATSU AMMIX CVTF DFE, SUZUKI CVTF TC, SUZUKI NS -2, SUZUKI CVT Green 1/2, HYUNDAI/KIA SP-III (CVT models), CHRYSLER/JEEP NS-2, MINI COOPER EZL799, VW G 052 516 , VW G 052180
Gwarantuje
- właściwa charakterystyka cierna eliminuje drgania i wpływa na zapewnienie komfortu jazdy
- posiada znakomite własności przewzatarciowe i przeciwzuzyciowe gwarantujące właściwy poziom ochrony smarowanych elementów
- wysoka stabilność oksydacyjna wydłuża żywotność oleju i zdolność utrzymywania smarowanych elementów w czystości
- kompatybilność z uszczelnieniami zapobiega wyciekom oleju z przekładni
Lp. |
Wymagania |
Metody badań wg |
Jednostka |
Wartość |
1. |
lepkość kinematyczna w 1000C |
ASTM D 445 |
mm2/s |
7-8 |
2. |
temperatura płynięcia, nie wyższa niż |
ASTM D 97 |
0C |
-45 |
3. |
temperatura zapłonu, nie niższa niż |
ASTM D 92 |
0C |
180 |
4. |
wskaźnik lepkości, nie niższy niż |
ASTM D 2270 |
170 |