- Informacje podstawowe
- Specyfikacja
- Dostępne opakowania
- Zastosowanie
- Specyfikacja techniczna
- Do pobrania

TURDUS POWERTEC 5100 Plus SAE 10W-40
Najbardziej zaawansowany technologicznie, syntetyczny olej silnikowy typu UHPDO o obniżonej zawartości SAPS przeznaczony do uniwersalnego stosowania w, najnowszej konstrukcji, samochodach ciężarowych, autobusach, ciągnikach rolniczych i pojazdach innego typu głównie tych spełniających najbardziej aktualne europejskie i światowe normy emisyjne.
SPECYFIKACJE, KLASYFIKACJE:
- SAE 10W-40
- API CJ-4
- ACEA E4, E6, E7, E9
- Deutz DQC IV-10 LA (spełnia)
- CATERPILLAR ECF-3 (spełnia)
- MTU Type 3.1 (spełnia)
- Mack EO-O Premium Plus (spełnia)
- Volvo VDS-4 (spełnia)
- MAN 3477/3575/3271-1 (spełnia)
- RVI RLD-3(spełnia)
APROBOWANY PRZEZ:
- SAE 10W-40
- API CJ-4
- ACEA E4, E6, E7, E9
SPEŁNIA WYMAGANIA:
- Deutz DQC IV-10 LA (spełnia)
- CATERPILLAR ECF-3 (spełnia)
- MTU Type 3.1 (spełnia)
- Mack EO-O Premium Plus (spełnia)
- Volvo VDS-4 (spełnia)
- MAN 3477/3575/3271-1 (spełnia)
- RVI RLD-3(spełnia)
Zastosowanie
Przeznaczony do uniwersalnego stosowania w, najnowszej konstrukcji, samochodach ciężarowych, autobusach, ciągnikach rolniczych i pojazdach innego typu głównie tych spełniających najbardziej aktualne europejskie i światowe normy emisyjne.
Gwarantuje
· zapewnia doskonałe smarowanie w każdych warunkach eksploatacyjnych zarówno przy standardowych jak i wydłużonych interwałach wymiany
· zapewnia idealną czystość współpracujących elementów,
· wysoka zdolność neutralizacji kwaśnych produktów spalania (TBN >12)
· kompatybilny z silnikami przystosowanymi do spełnienia norm emisyjnych Euro IV/V/VI
· kompatybilny z układami oczyszczania spalin różnych typów
· w sposób uniwersalny pokrywa wymagania jakościowe dla flot składających się z pojazdów różnych producentów
spełnia wymagania wszystkich aktualnych klas ACEA
Lp. |
Wymagania |
Metody badań wg |
Jednostka |
Wartość |
1. |
Liczba zasadowa, nie niższa niż |
ASTM D 2896 |
mgKOH/g |
12,0 |