- Informacje podstawowe
- Specyfikacja
- Dostępne opakowania
- Zastosowanie
- Specyfikacja techniczna
- Do pobrania

LOTOS ATF IIIG
Olej do automatycznych przekładni samochodów, maszyn użytkowych i innych pojazdów, w których producent zaleca stosowanie oleju spełniającego specyfikę DEXTRON IIIG. Polecany również do układów wspomagania kierownicy, układów hydraulicznych, przekładniowych, gdzie wymagany jest DEXTRON IIIG. Może być stosowany w układach wspomagania kierownicy, układach hydraulicznych i innych, a także jako olej hydraulicznych i innych, a także jako olej hydrauliczny HVLP i HLPD.
APROBOWANY PRZEZ:
- ZF TE-ML 04D, 14A(ZF Registration numer: ZF001093).
- VOITH H55.6335.3x
- MAN 339 typ Z-1
- MAN 339 typ V-1
SPEŁNIA WYMAGANIA:
- DEXRON IIIG
- VOITH G607
Zastosowanie
- automatyczne przekładnie samochodów, maszyn użytkowych, układy wspomagania kierownicy, układy hydrauliczne, gdzie wymagany jest DEXTRON IIIG
Gwarantuje
- doskonałe własności przeciwutleniające i przeciwkorozyjne
- wysoką odporność na pienienie
- doskonałą czystość przekładni
- zmniejszenie zużycia elementów silnika
Lp. |
Wymagania |
Metody badań wg |
Jednostka |
Wartość |
1. |
lepkość kinematyczna w 1000C |
ASTM D 445 |
mm2/s |
7,3 |
2. |
temperatura płynięcia |
ASTM D 97 |
0C |
- 47 |
3. |
temperatura zapłonu |
ASTM D 92 |
0C |
218 |
4. |
lepkość Brookfielda w -400C |
ASTM D 2983 |
mPa*s |
19 800 |
5. |
wskaźnik lepkości |
ASTM D 2270 |
|
178 |