- Informacje podstawowe
- Specyfikacja
- Dostępne opakowania
- Zastosowanie
- Specyfikacja techniczna
- Do pobrania

IBIS LA
Jednosezonowy olej silnikowy aprobowany przez General Motors - EMD Division. Zapewnia doskonałe smarowanie czterosuwowych silników wysokoprężnych stosowanych w silnikach maszyn kolejowych, innych lądowych stacjonarnych i morskich, gdzie ze względów konstrukcyjnych wymagany jest olej silnikowy bezcynkowy.
APROBOWANY PRZEZ:
- General Motors - EMD Division; GE
Zastosowanie
Gwarantuje
- zmniejszenie zużycia elementów silnika
- zapobieganie powstawaniu osadóe i nagarów
- zapobieganie zakleszczaniu się pierścieni tłokowych
- wysoki potencjał dyspergująco- zobojętniający TBN> 13mgKOH/g
- wynoszenie ze smarowanych powierzchni osady sadzy i szlamy
- wysoką odporność utleniającą
- zabezpieczenie smarowanej powierzchni przed zużyciem, szczególnie stopy srebra
- gwarantuje stabilizację lepkości oleju podczas pracy
- optymalną lepkość dla przeciążonych silników
- zmniejszenie ilości dolewek eksploatacyjnych
- spełnieninie wymogów dotyczących emisji szkodliwych składników spalin
IBIS LA | |
Klasa lepkości SAE | 40 |
Lepkość kinematyczna w temp. 100ºC (mm2/s, cSt) | 14,4 |
Wskaźnik lepkości, min | 100 |
Temperatura płynięcia, max (ºC) | -24 |
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) | 260 |
Liczba zasadowa mgKOH/g | 13,9 |