
OLEJ MASZYNOWY MN
Maszynowe oleje produkowane w dwóch klasach lepkościowych, pod nazwą MN - 11 oraz MN - 15. Przeznaczone do smarowania łożysk narażonych na zetknięcie z wodą, z którą oleje maszynowe natłuszczane MN tworzą trwałe emulsje smarujące. Stosowane do przelotowych układów smarowania i pomocniczych węzłów tarcia. Zalecane do smarowania łożysk taboru pływającego łożysk narażonych na zetknięcie z wodą oraz na wyższe obciążenia jednostkowe. Olej MN - 11 stosuje się do smarowania zewnętrznych części maszyn parowych, natomiast olej MN - 15 poleca się do smarowania między innymi trzyśrubowych łożysk statków.
Zastosowanie
- smarowania łożysk narażonych na zetknięcie z wodą, z którą oleje maszynowe natłuszczane MN tworzą trwałe emulsje smarujące,
- przelotowych układów smarowania,
- pomocniczych węzłów tarcia,
- zalecane do smarowania łożysk taboru pływającego, łożysk narażonych na zetkniecie z wodą oraz na wyższe obciążenia jednostkowe,
- olej MN-11 stosuje się do smarowania zewnętrznych części maszyn parowych,
- olej MN-15 poleca się do smarowania miedzy innymi trzyśrubowych łożysk statków.
Gwarantuje
- ochronę przed korozją,
- dobrą przyczepność do elementów smarowanych,
- właściwą charakterystykę temperaturową,
- właściwe smarowanie przy kontakcie z wodą.
MN-11 |
|
Lepkość kinematyczna w temp. 40ºC (mm2/s, cSt) |
125 |
Temperatura płynięcia, max (ºC) |
-8 |
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) |
230 |
Liczba zmydlenia (mg KOH/g) |
17 |
|
|
MN-15 |
|
Lepkość kinematyczna w temp. 40ºC (mm2/s, cSt) |
165 |
Temperatura płynięcia, max (ºC) |
-5 |
Temperatura zapłonu COC, min (ºC) |
250 |
Liczba zmydlenia, max (mg KOH/g) |
6 |