logo

OLEJ MASZYNOWY MN

OLEJ MASZYNOWY MN

Maszynowe oleje produkowane w dwóch klasach lepkościowych, pod nazwą MN - 11 oraz MN - 15. Przeznaczone do smarowania łożysk narażonych na zetknięcie z wodą, z którą oleje maszynowe natłuszczane MN tworzą trwałe emulsje smarujące. Stosowane do przelotowych układów smarowania i pomocniczych węzłów tarcia. Zalecane do smarowania łożysk taboru pływającego łożysk narażonych na zetknięcie z wodą oraz na wyższe obciążenia jednostkowe. Olej MN - 11 stosuje się do smarowania zewnętrznych części maszyn parowych, natomiast olej MN - 15 poleca się do smarowania między innymi trzyśrubowych łożysk statków.

Zastosowanie

  • smarowania łożysk narażonych na zetknięcie z wodą, z którą oleje maszynowe natłuszczane MN tworzą trwałe emulsje smarujące,
  • przelotowych układów smarowania,
  • pomocniczych węzłów tarcia,
  • zalecane do smarowania łożysk taboru pływającego, łożysk narażonych na zetkniecie z wodą oraz na wyższe obciążenia jednostkowe,
  • olej MN-11 stosuje się do smarowania zewnętrznych części maszyn parowych,
  • olej MN-15 poleca się do smarowania miedzy innymi trzyśrubowych łożysk statków.

Gwarantuje

  • ochronę przed korozją,
  • dobrą przyczepność do elementów smarowanych,
  • właściwą charakterystykę temperaturową,
  • właściwe smarowanie przy kontakcie z wodą.

MN-11

 

Lepkość kinematyczna w temp. 40ºC (mm2/s, cSt)

125

Temperatura płynięcia, max (ºC)

-8

Temperatura zapłonu COC, min (ºC)

230

Liczba zmydlenia (mg KOH/g)

17

 

 

MN-15

 

Lepkość kinematyczna w temp. 40ºC (mm2/s, cSt)

165

Temperatura płynięcia, max (ºC)

-5

Temperatura zapłonu COC, min (ºC)

250

Liczba zmydlenia, max (mg KOH/g)

6